středa 22. prosince 2010

předměty: další

profesorka Zeedick je stále k dispozici a vždy se tvářila velmi mile


dál jsem náhledl do první hodiny Information Assurance
profesor/důstojník Kabay - minimálně 60letý :-)

perličky:
po pěti minutách vyprávění vytáhnul z kapsy diktafon "je já to zapomněl zapnout" a že je to jako pro ostatní (což nechápu, protože víc jak 2 nepřítomnosti znamenají vyloučení); tak to pustil "a máme tu hodinu tu a tu a něco už jsem řekl ale to opakovat nebudu"
pak se dostal k vtipu/příběhu o jedné jeho studentce "...jmenovala se Sue Wright, do háje to by tam nemělo být když to půjde na internet" tak několikrát hlasitě do mikrofon "VYSTŘIHNOUT TO" - on si to snad bude doma ještě přehrávat...

na mé gusto se až moc se rýpal v pravidlech hodiny, též pravidla typu "hodina začíná v 8:00:03"
vysvětloval jak se má kniha studovat ne pouze číst :-)

byl jsem upozorněn, že je tam hodně psaní - asi osmistránková závěrečka; no spíš mi tam přišlo hodně čtení + také nějaká prezentace

na druhou stranu, si mě pamatoval celý semestr, ani špetka zášti, jsem si nakonec vybral jiné předměty; z hodin se mu občas ozývala rocková muzika :-) a kdyby to nebyl expert tak si ho tam nenechají

Žádné komentáře:

Okomentovat